Skön dag!

Idag var det ju riktigt skönt ute faktiskt, 19 grader och solsken. Jag planerade ju att ta på mig mössa och halsduk och tjocktröja, klä mig ordentligt eftersom det har varit så kallt på kvällarna dom senaste dagarna. Men jag behövde ju inte klä mig med något av det där.
Jag och Kim var ju med Josse på träningen, det gick bra för henne. När vi kom hem la vi oss i sängen och kollae på idol. Nu har precis gått hem, jag är ganska trött så jag ska sätta på en film som jag kan somna till.

I morgon runt 10 kommer Davve hem till mig, (en bra killkompis för er som inte vet) Han bor just nu i Göteborg så han kommer och hälsar på över dagen. Ska bli roligt att träffa honom för jag har inte sett han på jätte länge känns de som. Vet inte vad vi ska göra men det blir väl en fika på stan och lite så.

Nej nu orkar jag inte sitta mer vid datorn. Vi hörs i morgon. Godnatt! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0