Onsdag

Hej på er! Usch idag har jag en riktigt trött och hängig dag. jag vaknade vid 20 över 10 av att min hund kom in och väckte mig, åh det är så mysigt att vakna av honom. Jag låg vaken ett tag men sen somnade jag och sov i två timmar. Sen gick jag upp och gick ut och gick med Frodo en ganska lång promenad. Vi stannade till vid en stor gräsplan och kasta lite pinner oxå.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem, sen ska jag till stan och träffa Tessa och Daniel. Dom har fått en uppgift från skolan att kolla i tre olika butiker hur handikapps anpassat det är, så det ska jag följa med på om jag hinner. Ska bli rätt spännande faktiskt.

Nu måste jag ta en dusch. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0