Mer besökare?

Jag kan inte sova så sitter lite vid datorn och kollar runt nu. Tänkte tipsa er om att ni kan få fler läsare till eran blogg om ni trycker på denna länken ---->http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Amandafredrika och registrerar er där. Det är gratis och man behöver inte göra mkt för att få fler läsare. Jag lovar, det funkar faktiskt!. Jag har varit registrerad där jätte länge, det hjälpte mig jätte mycket i början när jag hade min tidigare blogg. Hjälper mig nu oxå. Gör det nu, skit bra! :)


Kommentarer
Postat av: mathilda

sv, tack så mycket :)

2010-09-29 @ 10:59:35
URL: http://mathildapet.blogg.se/
Postat av: SandraSweet

Hur gör man för att samla poäng på bloggtrafik då? jag blev medlem där igår och jag förstår inte. Jag trycker på surfa/samla poäng och då kommer man in på en blogg men hur gör man sen då? Ska man läsa egenom hela bloggen eller kommentera eller så?

Tacksam för svar!

2010-09-29 @ 15:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0