Läsarfråga

Hur gör man för att samla poäng på bloggtrafik då? jag blev medlem där igår och jag förstår inte. Jag trycker på surfa/samla poäng och då kommer man in på en blogg men hur gör man sen då? Ska man läsa egenom hela bloggen eller kommentera eller så?
Tacksam för svar!


Hej! Det är inte så svårt som det ser ut, jag fattade inte heller först hur jag skulle göra. Men när man har  tryckt på surfa/samla poäng så kommer man in på en random blogg. Då står det en tre siffrig kod längst upp i vänstra hörnet. Den skriver du i och trycker på verifiera eller vad det heter. Då får du 2 eller tre poäng. Sen trycker du på nästa så kommer det upp en ny blogg och då får du fler poäng. Sen nästa sen nästa, så länge du orkar hålla på.

Inte så svårt va? Jag hoppas iaf att du förstår och alla andra som undrar också.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 17:11:35
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0