Hej igen!

Nu är jag tillbaka och bloggar! Har saknat att blogga jätte mycket. Men det har varit skönt med en paus. Hoppas att mina gamla läsare kommer tillbaka nu och att det även kommer nya:)

Nu ska jag snart börja laga lite mat, eller mat och mat. Varma mackor. Men först ska jag steka taco köttfärs. Så jag och Kim ska äta varma mackor med tacofärs på, mumms :) Sen blir det att kolla idol som vanligt. Jag är verkligen ett idol freak. Har sagt att jag själv ska vara med dom tre sista gångerna men har aldrig orkat lyfta på mitt lata ärsle för att åka till stockholm på audition. Nu känner jag mig faktiskt för gammal.. Visst det finns som som är 20 och uppåt som är med. Men jag tycker och känner att det är för dom yngre på något sätt. 16 till 18 typ. Ah jag vet inte. Vi får väl se nästa år :)

Nu kommer Kim, så nu ska jag pussa lite på honom.

Puss på er och välkommna tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0