God morgon!

God morgon mina vänner! Ja jag är faktiskt vaken. Ska jag vara helt ärlig så har jag varit vaken hela natten. Ovanligt va? Ska sluta med det nu, nu ska jag försöka vara vaken hela dagen och somna vid kanske 9 ikväll. Då kan jag gå upp skapligt i morgon bitti sen är det vara försöka fortsätta så.
Varför jag var vaken hela natten var för att jag sov hos Kim. Han brukar aldrig vara vaken på nätterna då han jobbar och börjar klockan 7 på morgonen. Men vi var jätte pigga igår kväll och vi kollade på massa bra filmer och bara mös en massa, då sprang ju klockan iväg så då fans det ingen tid för att sova. Tycker synd om min baby som ska jobba och slita nu när han inte har sovit. Men men.

Nu ska jag kolla vidare på vakna med the voice sen ska jag ta en dusch. Tessa ska höra av sig när hon vaknar så ska vi ses på stan och käka frukost innan hon börjar jobba.

Puss på er!


En gammal bild på mig och tessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0