Ensamt

Usch vad tråkigt det är att vara hemma själv. Mamma är hos Johanna och hjälper henne med Douglas för Johanna är sjuk. Kim åkte hem för lite mer än en timma sen. Jag hatar att sova själv hemma, förut kunde jag tycka att det var skönt men inte längre..

Jag ligger iaf i sängen och kollar runt på lite olika utlandsresor. Jag vill så gärna åka utomlands, har varit sugen så jäkla länge nu. Och nu har jag och Kim pratat om det jätte mkt och då blir man ju inte mindre sugen. Tror faktiskt att vi kommer att åka iväg=) Jag hoppas det. Jag vill åka till Cypern eller Egypten, Cypern var jag i när jag var liten och jag kommer ihåg hur fint det var där. Vattnet var helt underbart och värmen var så bekväm även fast det var så varmt. Men jag vill nästan hellre åka till Egypten, kolla på alla coola pyramider och gå på massa museeum och sånt, och maten ska ju vara jäkligt god. Och så pratar dom arabiska där vilket jag tycker är kul, jag har alltid varit farsinerad av det språket, och jag kan ju några ord så då kan jag få använda dom:) Då vill jag åka till huvudstaden Kairo. Ganska skitig stad egentligen vad jag har fått reda på men det är ju där allt händer och där finns ju allt. Bra restauranger, shoppingställen osv.

Vi får se hur det blir, iväg ska jag iaf:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0