Blääää!

Klockan är jätte mycket och jag kan verkligen inte sova. Efter att jag hade bloggat förut så la jag mig i sängen och kollade på en film som jag sa att jag skulle göra. Trodde verkligen att jag skulle somna men det gick inte. På nåt sett så fick jag något ryck och blev pigg och fick världens energi i kroppen. Konstigt det där.
Jag har ju alltid vart kronglig med min dygnsrytm, har ofta legat vaken och kollat datorn till sent på natten/tidig morgon. Men nu har det inte blivit så på den senaste tiden. Idag gick jag upp rätt skapligt och var ju hur trött som helst förut.. Men jag är en sån som skulle kunna dygna i en vecka bara jag hade något att göra hela tiden, men jag är också en sån som skulle kunna sova en vecka. Jag lovar er! Eller okej inte en vecka. Men jag skulle kunna sova i iaf tre dygn, om jag låg i ett helt svart rum i en skön säng med min favorit kudde och inget störde mig, knäpptyst överallt. Då skulle jag kunna sova så länge. Kanske beror det på att jag gillar att sova, eller så är det för att jag är lat i kroppen och gärna inte rör för mkt på mig?

Ligger iaf och lyssnar på Darin nu, jag verkligen älskar hans Lovekiller och microphone, ni vet microphone som är intro låten till idol i år?. Den är så jävla grym! Jag älskar Darin, han är så bra. Men när man tänker på folk som lyssnar på Darin så tänker man på små skrikande 14 åringar. Men varför gör man det? Alla lyssnar på Darin, men det är ju ingen som vill erkänna det bara för det, för dom där 14 åringarna som fanns där när han medverka i idol. Men dom är borta nu, visst dom är väl kvar med det är inte bara dom. Alla lyssnar på honom, HELA VÄRLDEN lyssnar på honom. Han är en världsstjärna. Och jag blir så irriterad på folk som snackar om att han har glidit in i världen på ett bananskal tack vara idol. Men så är det inte, Han har kämpat så mycket själv efter idol för att bli den han är idag. Inte många svenska artister skulle klara av att göra det Darin har gjort. He is the man! Idol Darin är så gammalt och finns inte kvar, det är sveriges störsa artist vi snackar om nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0