Ååååh!

Annika leone eller vad fan hon heter, jag hatar henne. Jag hatar henne så jävla mkt. Jag vet att hata är ett starkt ord men jag verkligen mener det. I hate her! För er som inte vet vem det är så är det en ful, äcklig, osäker, skvaller tönt som är med i vakna med the voice varje måndag tror jag det är, om det inte är fler dagar i veckan hon är där men sak samma. Jag klarar inte av att se henne. Hon är så dum i huvudet och är så jävla blåst så det finns inte. Hon snackar så fruktansvärt mkt skit och är så avundsjuk på allt och alla, därför slänger hon så mkt skit på alla. Hon tycker om att kolla på youtubeklipp där folk gör illa sig och bråkar, där folk är dumma mot djur. Man bara ser på henne vilken elak människa hon är. Usch och fy för henne!

Det var bara det jag ville säga. Men jag kan inte säga det för många gånger känns det som, jag hatar henne, hatar henne, hatar henne!!!


Fula fan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: Den är köpt på Lindex :)

2010-09-27 @ 10:33:53
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0