Usch och fy!

Jag är jätte dålig på att blogga nu, har vart det dom senaste dagarna i know. Men jag ska bättre mig.

Just nu ligger jag och kollar på paradise hotel, har missat lite för jag visste inte att det började idag. Men men.. Det är ju inte direkt några höjdare som är med, inga jätte snygga tjejer och inga jätte snygga killar. Tråkigt. Synd att inte jag åkte med, jag hade ju vart den snyggaste där då iaf :)

Jag var ju hos min faster i lördags, där var även pappa och Malin. Dom hade köpt en jätte fin väska till mig som jag fick då. Den är perfekt, och jag blev jätte glad :) Tack pappa och Malin igen!






Den passade bra bland mina andra favorit väskor :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0