Söndagsmys!

Sitter här och väntar på att Kim ska komma tillbaka. Vi ska in till stan och lämna tillbaka en film vi hyrde igår. Splinter hette den, ganska läskig faktiskt, men ganska dålig också.. Får se om vi hyr någon annan film sen. Ganska onödigt att hyra film när man kan ladda ner egentligen. Nej vad sa jag, det får man ju inte göra, det är ju olagligt för tusan!!


I fredags var ju jag och Tessa ute, mötte även upp Becca och Johanna så festa vi lite med dom. Det var inte lika kul som jag trodde att det skulle vara. Men men, det är ju så i denna stad. Det är inte kul att gå ut här längre, förstår inte varför man ens går ut alltså.. Nästa gång jag ska ut så ska det fan ske i Stockholm eller Göteborg eller nåt sånt..

Jag och baby ska ju ner till stan en sväng och lämna filmen, då ska vi passa på och handla tacos och kolla om det finns kvar några bingolotter att köpa hihi :)



Lite bilder från i fredags.





Kommentarer
Postat av: Becca

Läääckert ;)

2010-10-04 @ 23:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0