Saknar sommaren

Saknar värmen. Usch. Jag fryser ju ihjäl. Allt är så tråkigt när det är så här kallt. Alla blir så instängda i deras stora jackor, och ser tråkiga ut. Jag vill springa runt med snygga jeansshorts, snygga små klännigar. Jag vill ligga på stranden med en kall cola i handen, läsa en tidning eller bok under solens sken. Vill bli brun av solstrolarna och inte från några rör i ett solarium. Vill sitta på uteserveringar och käka lunch, vill sitta ute på krogarna och ta en kall öl i värmen. Vill gå runt med snygga solbrillor, känna hur dom börja glida ner lite från näsan när man springer ärenden på stan och svettas. Jag vill inte frysa längre. Snart kommer det bli ännu kallare, snart kommer det komma ännu fler större jackor. Usch. Låt detta kalla väder gå över fort.



Miss the summer!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0