Pannkaksdags!

Mamma står i köket och lagar pannkakor, jag älskar pannkakor! Så det ska bli gott.

Idag sov jag ut ganska länge, kändes som jag behövde det. Somnade tidigt men ville ändå sova ut för jag kände mig helt utmattat när jag vaknade första gången runt 9. Vet inte varför, kanske för att jag jobba igår haha.


Fick hem ett paket idag, jag vände och vred på det och undrade vad det kunde vara. Först tänkte jag att det var en veckorevyn tidning men det har jag inte beställt, eller om det var någon annan som hade varit gullig och skickat hem en liten present till mig.



Men sen öppnade jag och då klickade det. jag hade ju beställt några bilder att få hemskickat. Det hade jag glömt. Skickade efter dom för en vecka sen ungefär och fick dom redan. Och bilderna var jätte bra.
Skickade efter dom från www.extrafilm.se det kan jag rekomendera. Det var inte alls dyrt att skicka efter kort heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0