Någon som vet?

Jag och Kim var och käkade på Ming häromdagen. en kinarestaurang. När vi hade ätit färdigt och skulle betala så kom det fram en kines som jobbade där och gav mig en konstig sak. Han bara kom fram, tittade knappt på mig och gav mig den sen gick han. Utan att säga ett ord. Vi satt kvar ett tag för att se om det var någon annan som fick en likadan, men det var de inte. Lite läskigt sådär, jag har ju lärt mig att man inte ska ta emot saker från främlingar men nu känns det som den där grejen lixom tillhör mig. Som att jag ska ha med den överallt, men jag låter den ligga på mitt rum eftersom jag inte har en aning om vad det är. Kan jag ha en förbannelse över mig nu? eller är det en lyckogrej? Kanske är det en kärleksförklaring... Jag har ingen aning. Men vet ni? i så fall kan ni ju vara snälla och berätta det..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0