Kan inte sova

Har försökt somna 2 gånger nu men jag lyckas inte. För många tankar som bubblar i mitt huvvud. Vad för tankar det är vet jag inte, några kan jag tänka lite längre på några bara svishar förbi..

Men jag tänkte svara på lite frågor nu. Det är väl en sån lista som alla gör. Jag fick den på min mail tidigare idag av en som jag tror läser min blogg för hon frågade om jag kunde svara på dom i bloggen. Såå, lets go.

Namn: Amanda Fredrika Magnusson
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Nej, men vill ha en liten.
Längd: 1.60
Skostorlek: 37-38

Hårfärg:Blond 
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja 
Tänker du på att ta självmord: Verkligen inte

Dricker du alkohol: Ja
Röker du
: Ibland på fest
Vilket shampoo använder du
:Loral Elvital men ska byta till tresemé då mitt hår har blivit imunt mot loreal..
Vilken parfym använder du: Lite olika
Vad är du rädd för: Inte så mkt. Instekter och sånt, men dom är mest äckliga.
Gillar du att tvätta: Händer ju inte så ofta att jag gör sånt..
Gillar du Berg-och-Dalbana
: ÄLSKAR!

Senaste:

Film du hyrde: Nån skräckfilm, kommer inte ihåg vad det hette..
Film du köpte: Köper inte filmer
Låten du lyssnade på: Written in the stars

Personen du ringde: Min fina vän davve
Tv program du tittade på: according to Jim
Personen du tänkte på: Min systers bebis hon har i magen

ANTAL..

Gånger du varit kär: 1
Gånger ditt hjärta brustit: Det har inte direkt brustit, men det har väl fått sig en spricka..
Hjärtan brustit på grund av dig: oj. för många gånger tror jag...
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen aning
Ärr du har på kroppen: Ett litet på lillfingret, ett mitt på handen, ett under höger bröst..

SENASTE..

Personen du fick mail av: Facebook mail skit
Personen du fick brev av: faktura från extrafilm :)
Personen du fick sms av: Tessa
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I lördags. Middag och middag, de blev en kvälls pizza

Saken du köpte: kolegeblock... Så kanske de inte stavad men skit samma=)
Vad har du gjort idag: Legat i sängen och haft migrän typ
Var det kul: skit kul döh
Hur tidigt stiger du upp: inte så tidigt som jag borde
Gillar du att slåss: Nej det gillar man väl inte. Men om jag måste slåss så slåss jag.
Vad ska du göra idag: Sova är det tänkt..
Är du seriös: Ja
Vad är du allergisk mot: Kiwi

Var har du ont: I huvudet och nacken
Använder du hårspray: oh ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0