Jobba idag!

Idag ska jag äntligen få jobba, ska jobba och få lön. hihi känner mig vuxen nu. Även fast det just nu bara är ett engångsjobb, jag hoppas ju att dom vill ha mer av mig senare:)
Jag ska alltså jobba för ett intervjubolag. Jag ska vara på LHC matchen ikväll då dom spelar mot Djurgården. Jag ska "intervjua" ca 100 personer före matchen, i periodpauserna och efter matchen. Kan bli kul, jag älskar ju att prata med massa nytt folk. Hoppas att det går bra! Jag har ju blivit lite ansvarig för allt det här, så jag ska snart gå ner till stan och göra några ärenden innan matchstart. Matchen börjar klockan 6 men ska vara där en och en halv timma innan.

Det ska bli så kul, äntligen ska jag få jobba haha. Värsta grejen för mig som varit arbetslös så länge så jag inte ens minns hur länge..

VI hörs om ett tag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0