Fredag! Äntligen

Idag är det fredag, jag hade bara tänkt att fredagsmysa lite här hemma med mamma med god mat, idol osv. Men nu är det ändrade planer, en kompis till mig Daniel fyller år idag. 18 år så vi ska förfesta lite hos Tessa sen blir det att ta med honom ut på en riktig krogrunda! Ska bli skit kul.

Herre gud, snart är det två år sen jag fyllde 18. Om ca tre månader fyller jag 20. Det har gått så jäkla fort alltså.


Jag sov hos Josse i natt. Hon hämtade mig här hemma strax efter 10 igår på förmiddagen efter att hon och Danne vart på ulltraljud och så. Sen började Josse vid 1 så jag låg i soffan ett tag sen gick jag ut till stallet och mocka o fixa. Sen tog jag in klappis och red henne, red ut en sväng. Hon var pigg och busig men superfin. Som vanligt:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0