Bra start på veckan!

Denna måndagen har faktiskt varit mycket bra, jag brukar hata måndagar annars. Vet inte varför, jag har ju inte direkt något jobb eller någon skola att gå upp till. Men ändå, alla andra blir ju så sega och tycker allt är jobbigt då tycker jag också det. Men den här dagen har varit perfekt. Jag sov ut ganska länge då jag sov sjukt dåligt i natt, det lät massor i lägenheten så jag trodde att det spökade. Ingen var hemma heller så det var läskigt.
Kim kom till mig efter han slutat jobba, strax efter 4. Då cyklade vi ner till stan och mötte Bellos så tog vi en fika på Mocca och bara satt och snacka och hade det trevligt. Efter det gjorde vi en annan sak som jag egentligen inte vill skriva om, vi gick på vad ska man säga, vi lyssnade på folk som hade massa saker att säga om lite olika saker, vad behöver jag inte gå in på iaf. Det var intressant, det var mycket man hade att ta in och det fick än att tänka på allt. Samtidigt som jag tyckte att det var lite läskigt för det var ganska mycket folk där och vissa hade några historier som vad lite läskiga. Men efteråt var man glad och allt kändes så bra. Jag och Kim gick hem till mig efter och myste och kollade på tv. Han drog härifrån strax efter 10. Nu ligger jag här själv i min säng och ska lyssna på lite musik sen försöka sova. I morgon ska jag med Kim till frisören, äntligen ska han klippa av sig troll luffset han har på huvudet.

Vi hörs i morgon för jag kommer nog somna snart.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0