Bra helg!

Men fan så kallt det har varit. Jag har inte uppdaterat något sen i torsdags men jag har haft saker att göra hela tiden.
I fredags åkte jag och mamma ut till Josse, vi fixade lite i stallet ihop sen gick vi in och myste i soffan med chips och godis och idol. Alla somnade ganska sent sen var det bara att gå upp ganska tidigt för att lasta in Bonnie i transporten för att sedan åka till Vreta på tävling. Det gick riktigt bra för Josse och Bonnie i lördags, det har gått väldigt dåligt ett tag men nu har det vänt dom senaste tävlingarna. Efter tävlingen så åkte vi hem och bytte om så kom Johanna, Fredrik och Douglas så åkte vi till våran faster Eva för att överraska farmor som var där. Hon fyllde år i torsdags så vi fikade med tårta och firade henne. Efter det var vi alla så jäkla hungriga så vi åkte till Playa i malmslätt och köpte mat som vi åt hemma hos Josse.
Sen somnade jag ganska gött när Johanna, Fredrik och Douglas åkt hem.
Upp tidigt idag igen för att åka tillbaka till Vreta på tävling. Idag gick det tyvärr inte lika bra, hästfan fick ett återfall och börja dumma sig. Åh vad förbannad man blir när det har gått så bra på senaste.. Men men, syrran ska vara mycket nöjd. Jag är iaf nöjd med både henne och hästen :)


När vi kom hem från Vreta idag så fixade jag stallet och syrran red Seven, en ponny som vi har i stallet nu som Josse rider åt en tjej. Han ska säljas så snart som möjligt förhoppningsvis. Det är en riktigt riktigt fin ponny, en maxad D. Finns det någon tjej eller kille som kanske läser min blogg som är sugen på en superfin D-ponny som hoppar kanon, så kan ni höra av er =)  






Några bilder på syrran och Seven som jag tog idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0